Bestelinformatie

Hier is alle informatie die je moet weten voor het plaatsen van bestellingen in onze webwinkel.

Betaling

De beste manier om je bestelling af te rekenen is met iDEAL. Hiermee kun je veilig en gemakkelijk online betalen met je vertrouwde app voor mobiel bankieren van je eigen bank of via diens website voor internetbankieren.

Verzendkosten
Bij een bestelling van totaal meer dan € 75,00 betaal je geen verzendkosten. Als de totale order minder is dan € 75,00, dan brengen we voor verzending binnen Nederland € 5,75 per bestelling in rekening.

Levertijd


Bestellingen die van maandag tot en met zaterdag voor 15:00 uur geplaatst zijn en in voorraad zijn, worden nog dezelfde dag verzonden. Op zon- en feestdagen worden bestellingen de eerste werkdag erna verwerkt en verstuurd. Na verzending ontvang je via e-mail een Track & Trace Code waarmee je het pakket online kunt volgen. Daarmee kun je ook zien voor wanneer de aflevering gepland staat.
Vanwege corona worden pakketten niet meer met dezelfde regelmaat opgehaald, we kunnen daarom niet garanderen dat een bestelling voor 15:00 uur geplaatst de volgende dag wordt geleverd, maar we doen hiervoor ons uiterste best. 

Niet in voorraad


Als producten niet voorradig zijn, nemen we daarover contact met je op. Is er weer nieuwe voorraad, dan sturen we de (ontbrekende) producten kosteloos na. Desgewenst kan het ontbrekende artikel ook worden verrekend of kunnen we een ander product ervoor in de plaats leveren.

Retour
Toch niet gelukkig met je aankoop? Je kunt deze tot veertien dagen na je bestelling aan ons retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of door te bellen (zie onderaan deze pagina).
Voedingswaren dienen ongeopend en onbeschadigd in de originele verpakking teruggezonden te worden. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Als na terugkomst blijkt dat de producten niet beschadigd en niet geopend zijn, zullen we het bedrag van je aankoop binnen veertien dagen terugstorten. Graag bij de retourzending het bestelnummer, je naam en je adres vermelden. Op bestelling vervaardigde artikelen (zoals speciale bonbons en chocolade) kunnen wij helaas niet terugnemen.



Milieuvriendelijk

We gebruiken verzenddozen zoveel mogelijk opnieuw. Door ze niet weg te gooien kunnen we het milieu enorm ontlasten. Daarom proberen we webwinkel-bestellingen waar mogelijk in eerder gebruikte, uiteraard schone en hele, dozen te versturen. Ook printen we geen facturen maar ontvang je die per e-mail van ons.

Algemene Voorwaarden
Uiteraard voldoen we aan tal van (wettelijke) regels. Maar ook voor de klant gelden afspraken. Over dit soort zaken gaan onze Algemene Voorwaarden.

Vragen
Mocht je verder nog vragen hebben over onze webwinkel, dan kun je ons tijdens onze openingsuren bellen (zie onderaan deze pagina). Contact met ons opnemen via het contactformulier of per e-mail kan natuurlijk ook.